Indmeldelse

Trin 1 – Opret Profil som nyt medlem

  • OBS! Når du trykker på OPRET PROFIL og indtaster oplysninger på det nye medlem, skal du bruge det samme mobilnummer ved BÅDE telefon og mobil! 
  • Skriv venligst den e-mailadresse, som klubben skal kontakte jer på ift. medlemstilbud, ændring af kortoplysninger m.m. 
  • Opretter du et medlem på vegne af dit barn, bedes du taste barnets navn og fødselsdato.


Trin 2 – Vælg hold og betal

  1. Vælg et abonnement nedenfor.
  2. Log på med tilsendte oplysninger (du har modtaget en mail med en adgangskode – brugernavnet er din e-mail).
  3. Tast dine kortoplysninger (Mit-ID viser beløbet 0 kr. Dette er ikke en fejl. Det rigtige beløb trækkes, når du har godkendt med Mit-ID.)

Du kan se handelsbetingelser for abonnementet ved at klikke her.


Indmeldelse og opkrævningsform
For at lette den økonomiske belastning for vores medlemmer, har vi delt kontingentet i månedsbetalinger, hvor der tidligere blev opkrævet sæsonbetaling.

Første kontingentbetaling
Ved første kontingentbetaling opkræves:

  • Dagspris frem til den næste første
  • Efterfølgende fulde måned

Dagsprisen er holdets månedspris divideret med 30 dage.

Vær opmærksom på, at betalingerne trækkes månedligt hen over sæsonen.


Udmeldelse
Udmeldelse sker skriftligt til kassereren.
Kassereren sørger for udmeldelsen, når halvsæsonen er slut. Betalingskortet slettes fra Conventus efter halvsæsonen er afsluttet.
Udmeldelsen sker pr. 01.01. eller 01.09.
Kontingentet trækkes månedligt indtil udmeldelsen.